اجرای اعتبار سنجی مدارک دانشگاهی

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- معاون دانشجویی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: اعتبار سنجی مدارک دانشگاهی به وسیله سامانه سازمان امور دانشجویان انجام می گردد.

اجرای اعتبار سنجی مدارک دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مجتبی صدیقی درباره خرید و فروش مدارک دانشگاهی گفت: به وسیله سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کد 20 رقمی درج شده بر روی مدارک دانشگاهی، مدارک دانشگاهی استعلام می گردد.

وی اضافه کرد: هم اکنون بر اساس سامانه تشخیص مدارک جعلی از مدارک معتبر، می توان به شکل برخط با بارکدی که بر روی مدارک معتبر به ثبت رسیده است از اعتبار آن مدرک آگاه شد.

وی گفت: به وسیله ارسال کد 20 رقمی ثبت شده در مدارک دانشگاهی (دانشگاه های آزاد اسلامی، دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خارج از کشور) به راحتی می توان از اعتبار مدارک آگاه شد و دیگر به استعلام کتبی نیاز نیست.

معاون دانشجویی وزیر علوم تحقیقات و فناوری اضافه کرد: کوشش می کنیم کار اعتبارسنجی و استعلام به سادگی انجام گردد و بهانه ای وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی گفت: اگر از معتبر نبودن مدارک دانشگاهی آگاه شویم، به وسیله قضایی و پلیس فتا کار را دنبال می کنیم و جریمه هایی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39558

به "اجرای اعتبار سنجی مدارک دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای اعتبار سنجی مدارک دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید