اعلام الگوی بازگشایی مدارس به مدیران در هفته آینده

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آمادگی کامل را برای شروع سال تحصیلی از اول مهرماه داریم، گفت الگوی متفاوتی برای حضور دانش آموزان در مدارس طراحی شده که هفته آینده به مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

اعلام الگوی بازگشایی مدارس به مدیران در هفته آینده

علیرضا کاظمی امروز پنجشنبه 18 شهریورماه در حاشیه مراسم افتتاح یک مدرسه در آق قلا استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی این هستیم تا با ملاحظاتی که در نظر گرفته شده، کم کم زمینه حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تا اول مهرماه 2150 فضای آموزشی در سطح کشور از جمله 10 هزار کلاس درس به بهره برداری می رسد اطلاع داد 8 هزار سرویس بهداشتی بازسازی و ساخته شده و کلاس ها هم تجهیز شده است، با این اقدامات آمادگی کامل خودمان را برای شروع سال تحصیلی نو از اول مهرماه نشان دادیم.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش با اشاره به تدوین الگوی بازگشایی مدارس بیان نمود: الگوی متفاوتی برای حضور دانش آموزان در سطح کشور طراحی شده که هفته آینده به مدیران مدارس اعلام خواهد شد. استانداردها و اصول بازگشایی مدارس در هر منطقه طراحی و اعلام خواهد شد اما تصمیم نهایی را مدارس و شورای آموزش وپرورش شهرستان ها خواهند گرفت.

کاظمی اظهار کرد: در بازگشایی مدارس، سلامت دانش آموزان و همکاران اولویت اول ماست و هر جا که نتوانیم سلامت را تایید کنیم راه های دیگری را دنبال می کنیم.

ور در خاتمه گفت: موضوع تزریق واکسن به افراد سنین 12 تا 18 سال در هیئت دولت مطرح شده و وزارت بهداشت پیگیر واردات واکسن برای این گروه سنی خواهد بود. نوبت اول واکسن فرهنگیان تزریق شده و تزریق نوبت دوم هم تا اول مهرماه به خاتمه می رسد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53971

به "اعلام الگوی بازگشایی مدارس به مدیران در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام الگوی بازگشایی مدارس به مدیران در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید