افتتاح موسسه خیریه آبرسانی الف ب توسط شودر

به گزارش بلاگ پو، شیرآلات بهداشتی شودر اواخر سال گذشته و در تولد 28 سالگی برند خود از طرحی برای تسهیل دسترسی به آب سالم با شیرآلات شودر برای 28 نقطه کمتر بهره مند کشور پرده برداشت.

افتتاح موسسه خیریه آبرسانی الف ب توسط شودر

در تاریخ 12 اسفند 99 مراسمی با حضور مدیران شرکت گرددر، مسئولین سازمان نظام مهندسی و خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گردید؛ در خلال این مراسم گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته و تکمیل این پروژه توسط آقای مهندس ابوالفضل حمیدی مدیر اجرایی این طرح ارائه شد.

مهندس حمیدی در گزارش خود اشاره کردند: ما با هدف تعویض شیرآلات بهداشتی به این نقاط می رفتیم ولی وقتی می دیدیم احتیاج به تعمیرات بیشتری وجود دارد با هماهنگی با مدیریت شرکت سعی می کردیم تا حدی که احتیاج های بهداشتی برطرف گردد اقدامات لازم را انجام دهیم. بعضی از مدارس حتی آبخوری نداشتند و بچه ها مجبور بودند از سرویس های بهداشتی برای شرب آب استفاده نمایند که لطف الهی و نظر مساعد مدیران گرددر توانستیم در بعضی مدارس آبخوری بسازیم، کاشی های سرویس های بهداشتی را تعویض و نوسازی کنیم، رنگ آمیزی و سنگ کاری سرویس ها در بعضی نقاط انجام شد و آبدارخانه ها نوسازی شدند.

مهندس حمیدی اضافه کرد: در طی کار در این پروژه زیبایی های بسیاری را مشاهده کردم، علاوه بر مدیران شرکت که آغاز نماینده این امر خیر بودند، از مصالح فروشی که فاکتور خرید ما را با نازل ترین قیمت ها محاسبه می کرد تا کارگری که حق الزحمه دریافت نمی کرد تا در این امر خیر مشارکت کند.

در این مراسم سمیه قره داغی قائم مقام مدیرعامل گرددر اظهار داشتند: گرددر از ابتدا و عمیقا اعتقاد داشته است از آنجایی که آب مهم ترین منبع حیات و اولین احتیاج هر انسانی برای زیستن است باید در حفظ و حراست از آن کوشش بسیار زیادی انجام گردد. ما در گرددر در طول سال گذشته در قالب برنامه های مسئولیت اجتماعی به 28 نقطه کمتر بهره مند در استان های اردبیل، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان آبرسانی کردیم. علاوه بر این گرددر در طول این مدت بیش از 8000 نفر از تکنسین های نصب شیرآلات

بهداشتی را به رایگان آموزش داده است و به آنها گواهینامه های گرددر سرویس ارائه نموده. ما در ادامه این راستا نیز سعی خواهیم داشت هم در راستای آبرسانی به مناطق کمتر بهره مند هم در راستای حفظ منابع ارزشمند آب اقدامات بیشتری انجام دهیم.

همچنین در این مراسم آقای رضا قره داغی مدیرعامل گرددر در طی سخنانی علاوه بر تشکر از همه افرادی که گرددر را در راه به انجام رساندن این مهم یاری کردند از تصمیمات گرددر برای ادامه این راستا گفتند. آقای قره داغی مدیرعامل گرددر: ما برای شناسایی این 28 نقطه در شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف از مخاطبین خود خواستیم تیا مناطق کمتر بهره مند را به ما معرفی نمایند و این کار به یاری دوستداران گرددر به خوبی رخ داد. در این پروژه بیش 50 نفر مستقیما مشغول به فعالیت بودند و اجرای آن حدودا یک سال به طول انجامید. ما در راستای فرهنگ سازی برای کاهش مصرف آب و تصحیح عادات غلط مصرف سعی کردیم در حساب های گرددر در شبکه های اجتماعی به فراوری محتوای آموزنده بپردازیم که خوشبختانه مورد استقبال خوبی هم از طرف کاربران و مخاطبان گرددر قرار گرفته است.

آقای قره داغی همچنین از تاسیس بنیاد خیریه آبرسانی الف ب اطلاع داد و گفت این بنیاد خیریه سعی خواهد داشت راستای را که سال گذشته آغاز کردیم با قدرت بیشتری ادامه دهد. آقای قره داغی از همه حاضرین در مراسم دعوت کرد سفیران بنیاد خیریه آبرسانی الف ب باشند و گرددر را در این راه یاری نمایند.

بعد از سخنان آقای مدیرعامل لوگوی خیریه الف ب رونمایی شد و به امضای حاضرین رسید. در آخر نیز کیک تولد 29 سالگی گرددر توسط مدیران این شرکت بریده شد.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45353

به "افتتاح موسسه خیریه آبرسانی الف ب توسط شودر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح موسسه خیریه آبرسانی الف ب توسط شودر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید