آنالیز فرایند اجرایی طرح های در دست اجرای منطقه ویژه مالی بوشهر

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور مالی استاندار بوشهر فرایند اجرایی طرح های در دست اجرای تولیدی، آزمایشگاهی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه مالی بوشهر آنالیز شد.

آنالیز فرایند اجرایی طرح های در دست اجرای منطقه ویژه مالی بوشهر

مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهر در حاشیه آنالیز فرایند اجرای آزمایشگاه کووید 19 و پیشرفت فیزیکی طرح های فراوریی در منطقه ویژه مالی بوشهر با ارائه گزارشی از ظرفیت های این منطقه ویژه و آزمایشگاه شاخه زیتون لیان گفت: با پیگیری و پیشنهاد منطقه ویژه مالی بوشهر به آزمایشگاه شاخه زیتون لیان در راستای ایجاد آزمایشگاه کووید 19 و این مسئولیت اجتماعی مهم از جانب این آزمایشگاه پذیرش شد که همکاری و هماهنگی همه دستگاه های ذی ربط را می طلبد.

در این بازدید مقرر شد آزمایشگاه شاخه زیتون لیان دستورالعمل مربوط به ایجاد آزمایشگاه کووید 19 را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کند و شرایط لازم برای تسهیل فرایند مربوطه اتخاذ گردد.

همچنین با توجه به اینکه آزمایشگاه شاخه زیتون لیان دارای بیشتر مجوزها و استانداردهای لازم است، لذا در سطح استان از خدمات این آزمایشگاه در صنایع غذا، دارو و آبزیان استفاده گردد.

حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهر با بیان اینکه شرکت نگین لیان پارس با یک میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در متراژ 3 هکتار در منطقه ویژه مالی بوشهر در حال احداث است اظهار کرد: در فاز نخست 3500 متر سوله و 1300 متر ساختمان اداری، غذاخوری و خوابگاه برای این شرکت در نظر گرفته شده است.

وی بیان نمود: شرکت نگین لیان پارس در فاز نخست با 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه با طرح فراوری کاغذ دیواری 50 نفر نیروی کار به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند که با برنامه های تدارک دیده شده این تعداد نیرو به 65 نفر قابل افزایش است.

مدیرعامل منطقه ویژه مالی بوشهر با اشاره به اینکه در فاز دوم این شرکت طرح فراوری سیلندرهای چاپ، پارچه مبلی، پارچه دیواری و فراوری لامپ اجرا شده به بازدید از شرکت فن آوران ایران صنعت نوین دراک پرداخت و گفت: شرکت فن آوران ایران صنعت نوین دراک با 40 نیروی کار بومی مستعد تنها فراوری کننده محرک های درب کرکره ای ریموت دار در کشور است که در زمینه فراوری گیربکس و موتور درب کرکره ای ریموت دار فعالیت دارد.

نامور با بیان اینکه این واحد فراوریی در فاز نخست فراوری گیربکس را به طور کامل و در فاز دوم فراوری موتور را شروع نموده است گفت: در حال حاضر فراوری ماهانه 5000 دستگاه و با برنامه ریزی های اجرا شده در ماه های آینده فراوری به 8000 دستگاه خواهد رسید.

ضرورت تعامل مسئولان دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران و کارآفرینان

معاون هماهنگی امور مالی استاندار بوشهر هم از اقدامات اجرا شده از سوی مدیریت منطقه ویژه مالی بوشهر برای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین همت و مدد مدیریت آزمایشگاه شاخه زیتون لیان قدردانی و بیان نمود: سرمایه گذاران و کارآفرینان عرصه فراوری مانند افراد خیری می باشند که مورد حمایت ویژه قرار دارند.

سعید زرین فر تاکید نمود: همکاری و تعامل همه مسئولان دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران و کارآفرینان عرصه فراوری امری مهم و لازم است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27367

به "آنالیز فرایند اجرایی طرح های در دست اجرای منطقه ویژه مالی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فرایند اجرایی طرح های در دست اجرای منطقه ویژه مالی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید