تقدیر از پیشکسوتان بوکس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک

به گزارش بلاگ پو، مراسم تقدیر از پیشکسوتان و بزرگان بوکس در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار گشت.

تقدیر از پیشکسوتان بوکس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدرلسیون بوکس، با همت مسئولان فدراسیون بوکس مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان بوکس ایران امروز (دوشنبه) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن قدردانی از زحمات موسپیدان بوکس کشور و ارج نهادن کوشش های احمد ناطق نوری پدر بوکس ایران، از پیشکسوتان بوکس به عنوان سرمایه های این رشته یاد کرد. سپس بزرگان بوکس که در این جلسه حضور داشتند دقایقی به صحبت پرداختند.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون بوکس بابت برگزاری این مراسم گفت: بوکس یکی از رشته های باقدمت است و شخصاً به این رشته خیلی علاقه دارم. همواره از بزرگان بوکس به نیکی یاد می گردد و نسل جدید بوکس باید از شما یاد بگیرند تا در کار خود پیشرفت داشته باشند.

وی افزود: ادب، اخلاق و فضیلت در بوکس با پیشکسوتان معنا پیدا می نماید و خوشحالم که شما عزیزان از پدر بوکس ایران احمد ناطق نوری به نیکی یاد می کنید و این نشانه شخصیت بالای بزرگان این رشته است.

رئیس کمیته ملی المپیک توضیح داد: اگر یک درخت را از ریشه قطع کنیم خشک می گردد و حسین ثوری به خوبی این موضوع را درک نموده و خوشحالیم که این درخت پربار را سبز نگه داشته است. امیدوارم با حمایت شما عزیزان بوکس ایران راستا پیشرفت را با سرعت بیشتر طی کند.

صالحی امیری در پایان اظهار داشت: بوکس رشته اصیل و باریشه ای است و باید کوشش کنیم تاریخ شفاهی این رشته را به ثبت برسانیم و در این خصوص باید تمام عزیزان دست به دست هم دهند تا بتوانیم با استفاده از اهالی فن به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

در این مراسم سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المیپک، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی کمیته، حسین ثوری رئیس، حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی حضور داشتند.

منوچهر مقصودی، مهدی هویت دوست، حسین نهرودی، همایون اردلان، عبدالرضا انصاری، فتح الله صابری و سعید ناطق نوری (فرزند حاج احمد ناطق نوری که به نمایندگی از وی در مراسم حضور پیدا کرد) پیشکسوتانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

فدراسیون بوکس در نظر داشت از 25 پیشکسوت این رشته تقدیر به عمل بیاورد، اما به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا تنها هفت پیشکسوت به نمایندگی از جامعه بوکس در این مراسم حضور داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40527

به "تقدیر از پیشکسوتان بوکس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از پیشکسوتان بوکس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید