خاکسترم را کنار نزنید؛ نمایشنامه ای از شهید کشوری

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : علی کشوری، فرزند شهید احمد کشوری که فارغ التحصیل تئاتر و سینماست، از نگارش نمایشنامه ای درباره شهید کشوری و چاپ آن در سال آینده اطلاع داد.

خاکسترم را کنار نزنید؛ نمایشنامه ای از شهید کشوری

علی کشوری، فرزند شهید احمد کشوری که فارغ التحصیل تئاتر و سینماست در گفت وگو با خبرنگاران ، از نگارش نمایشنامه ای درباره شهید کشوری اطلاع داد.

وی گفت: یک نمایشنامه درباره زندگی شهید کشوری و نحوه شهادت ایشان نوشته ام که قرار است سال آینده به وسیله بنیاد روایت چاپ گردد. این نمایشنامه که خاکسترم را کنار نزنید نام دارد، قول اجرا در تئاتر شهر را برای خردادماه سال 92 گرفته است.

کشوری در خصوص کار قبلی اش در زمینه تئاتر گفت: نمایشنامه ای با عنوان سبز،سفید، قرمز داشتم که در چند فرهنگسرا اجرا شد، این کار نوشته خودم و سیروس همتی بود و محتوای آن راجع به خانواده شهدا بود.

علی کشوری، فرزند شهید خلبان احمد کشوری (خلبان هلیکوپترهای کبرا و جت رنجر) متولد 1359 و کارمند صدا و سیما و شبکه خبر است و در شبکه خبر کار تدوین انجام می دهد. او تئاتر و سینما خوانده و در این زمینه هم فعالیت دارد. تمامی کارهای علی کشوری که تابحال نوشته و کارگردانی نموده، راجع به دفاع مقدس و شهدا بوده است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20242

به "خاکسترم را کنار نزنید؛ نمایشنامه ای از شهید کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاکسترم را کنار نزنید؛ نمایشنامه ای از شهید کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید