خبرنگاران تعداد فوتی های ناشی از کرونا در کرمانشاه به 9 نفر رسید

به گزارش بلاگ پو، کرمانشاه - خبرنگاران - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 9 نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تا به امروز به یک هزار و 572 نفر رسیده است.

خبرنگاران تعداد فوتی های ناشی از کرونا در کرمانشاه به 9 نفر رسید

مهدی محمدی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: چهار نفر از این افراد در مراکز درمانی کرمانشاه، 2 نفر در صحنه و مابقی در اسلام آبادغرب، دالاهو و هرسین جان باختند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته 64 مورد بیمار مثبت بستری و 366 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل 66 نفر کاهش داشته است.

محمدی تاکید نمود: در 24 ساعت گذشته 224 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری بوده و 130 بیمار نیز بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

به گفته او، هم اکنون 782 بیمار مربوط کووید 19 در 25 بیمارستان استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته 74 نفر افزایش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته هر 6 دقیقه یک بیمار کووید 19 در بیمارستان های استان بستری شد.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز است.

شهرهای جوانرود و روانسر در شرایط نارنجی و تنها شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز در شرایط زرد واقع شده است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46946

به "خبرنگاران تعداد فوتی های ناشی از کرونا در کرمانشاه به 9 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد فوتی های ناشی از کرونا در کرمانشاه به 9 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید