خبرنگاران مرکز مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در زاهدان افتتاح شد

به گزارش بلاگ پو، زاهدان- خبرنگاران- نخستین مرکز هدایت و مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در سیستان و بلوچستان امروز/پنجشنبه/ با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در زاهدان افتتاح شد.

خبرنگاران مرکز مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با افتتاح این مرکز تعداد مراکز ارائه خدمات مشاوره تخصصی به خانواده و دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در کشور به 45 مورد رسید.

سیدجواد حسینی اضافه نمود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته باید تعداد این مراکز تخصصی در کشور به 165 مورد برسد که کوشش داریم تا سرانجام سال این مهم محقق گردد.

وی از اجرای طرح هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در سیستان و بلوچستان اطلاع داد و اضافه نمود: امیدواریم با اجرای این طرح بخشی از مسائل دانش آموزان این استان مرتفع گردد.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از افتتاح مرکز اختلالات یادگیری، یک مرکز مشاوره و یک مدرسه در زاهدان اطلاع داد و گفت: در سفر معاون اول رییس جمهوری عملیات ساخت یک مدرسه خیری در این استان شروع خواهد شد.

به گفته حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان این مرکز مشاوره به ارائه خدماتی از جمله مشاوره تحصیلی به دانش آموزان با نیازهای ویژه، مشاوره به خانواده های این دانش آموزان، شناسایی و ارجاع دانش آموزان نیازمند خدمات توانبخشی و مسائل ویژه یادگیری، شناسایی دانش آموزان دیرآموز و ارجاع به مراکز مربوطه و مواردی از این قبیل می پردازد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41456

به "خبرنگاران مرکز مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در زاهدان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز مشاوره خانواده دانش آموزان با نیازهای ویژه در زاهدان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید