خبرنگاران معاون صمت: دغدغه نقدینگی واحدهای تولیدی کرمان را رنج می دهد

به گزارش بلاگ پو، کرمان- خبرنگاران - به گفته معاون امور صنایع و تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت)استان کرمان این روزها به علت برخی مسائل بانکی دغدغه نقدینگی واحدهای تولیدی این استان همچنان پا برجاست و موجب آزردگی صاحبان واحدها شده است.

خبرنگاران معاون صمت: دغدغه نقدینگی واحدهای تولیدی کرمان را رنج می دهد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

امین غفاری نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این در حالیست که توان و ظرفیت های تولید در این استان فراهم است و می توانیم با همت سیستم بانکی ضمن تامین نقدینگی چرخ تولید را در سال جهش تولید به حرکت درآوریم .

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال سیستم بانکی هم باید همپای فعالان مالی دغدغه رونق تولید را داشته باشد و با نظر کارشناسی و برنامه ریزی لازم چرخ خودروسازی استان کرمان را که در حال ایستادن است را بیش از پیش فعال کند.

غفاری نژاد با عنوان اینکه مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز سیستم بانکی استان، گره مشکل صنعت ما را در اندازه توان خود می توانند برطرف کنند اظهارداشت : بخش عمده ای از دغدغه مالی واحدهای تولیدی با پیگیری از وزارت خانه برطرف می شود.

معاون امور صنایع و تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: واحدهای تولیدی خودروسازی به دوره رکود و تحریم ها برخوردند که تحریم ها هزینه های تولید و زمان را افزایش داده است لذا این واحدها توقع کمک از تمامی بخش های کشور را دارند.

وی با اشاره به اینکه موانع متعددی برای واحدهای تولید خودرو استان وجود دارد که تمامی این مسائل در سطح وزارت خانه درحال پیگیری است شرح داد: خط تولیدی رنگ با همکاری طرف چینی در شرکت مدیران خودرو یکی از خطوط مطرح کشور است و سالی 200 هزار خودرو را با تجهیزات تمام اتوماتیک رنگ آمیزی می کند که ظرفیت های خودروسازی استان را نمایش می دهد.

غفاری نژاد با بیان اینکه هدف اصلی این نشست حمایت بانک ها از واحدهای تولیدی استان و اتصال آنان به یکدیگر است گفت: اخیرا بانک تجارت 250 میلیارد تومان به کرمان موتور تخصیص داده است.

وی افزود: منابع مالی در گردش واحدهای تولیدی استان کرمان باید برای پرداخت تسهیلات و فعال شدن این واحدها به سیستم بانکی استان بازشود که در مقابل بانک ها بتوانند تسهیلاتی به این واحدها پرداخت کنند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29866

به "خبرنگاران معاون صمت: دغدغه نقدینگی واحدهای تولیدی کرمان را رنج می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون صمت: دغدغه نقدینگی واحدهای تولیدی کرمان را رنج می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید