دمنوشی که قند خونتان را در ماه رمضان تنظیم می نماید

به گزارش بلاگ پو، انیسون یا بادیان رومی یکی از بهترین گیاهانی است که به درمان بسیاری از مسائل معده یاری می نماید؛ به گونه ای که مطالعات اخیر نشان داده است که نوشیدنی آن یکی از بهترین درمان ها برای مسائل گوارشی است.

دمنوشی که قند خونتان را در ماه رمضان تنظیم می نماید

پزشکان نوشیدن انیسون را بعد از افطار در ماه رمضان توصیه می نمایند، زیرا به تسریع هضم غذا یاری نموده و از زخم معده جلوگیری می نماید.

مطالعات اخیر نشان داده است که دانه های بادیان رومی و ترکیبات آن دارای خواص ضد میکروبی قدرتمندی هستند که از عفونت جلوگیری نموده و از رشد قارچ ها و باکتری ها جلوگیری می نمایند.

یک مطالعه تأیید کرد که دانه های بادیان رومی و روغن اساسی آن به ویژه در برابر بعضی از گونه های قارچ، از جمله مخمر ها و درماتوفیت ها، نوعی قارچ که می تواند باعث بیماری های جدی پوستی گردد، مؤثر هستند.

بعضی تحقیقات نشان می دهد که آنتول موجود در این دانه ها ممکن است سطح قند خون را به ویژه در زمان افطاری در ماه مبارک رمضان کنترل کند.

در یک مطالعه 45 روزه بر روی موش های دیابتی، آنتول با تغییر در سطح چندین آنزیم اصلی به کاهش قند خون یاری کرد و عملکرد سلول های لوزالمعده را که انسولین فراوری می نمایند، تقویت کرد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: همگردی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47617

به "دمنوشی که قند خونتان را در ماه رمضان تنظیم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمنوشی که قند خونتان را در ماه رمضان تنظیم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید