رویداد هفته ایران دیجیتال برگزار می شود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، رویداد هفته ایران دیجیتال با شعار ارتباطات هوشمندانه و با هدف بررسی آخرین روندها و تحولات فناوری نوین در کشور و ارائه دستاوردهای شرکت های فعال در زمینه پیاده سازی خدمات دیجیتالی برگزار می شود. این رویداد تخصصی به مدت یک هفته از روز شنبه 25 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

رویداد هفته ایران دیجیتال برگزار می شود

چالش اصلی در تحول دیجیتال به عنوان یکی از دغدغه های مطرح در فضای کسب و کار کشور، نه در استفاده از ابزارهای نوین تکنولوژیک بلکه با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کلان کشور، در تغییر و تحول در استراتژی های کسب و کار است که چگونه منجر به درآمدزایی بیشتر یا کاهش چشمگیر هزینه ها شود. مباحث مرتبط با تحول دیجیتال فقط محدود به یک صنعت خاص و یک قشر خاص نیست و همواره صنایع مختلف مانند انرژی، حمل و نقل، ICT، کشاورزی و خدمات شهری از یک بعد و شرکت های بزرگ و استارت آپ ها از بعد دیگر در معرض امواج این تحول قرار دارند.

از این رو این رویداد هفتگی در قالب سمینارها و نشست های تخصصی به صورت حضوری و مجازی با موضوع سه موضوع نسل پنجم تلفن همراه (5G)، اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) برگزار می شود و مزایده باندهای فرکانسی 5G، خدمات نوین در 5G، آینده ارتباطات ثابت در ایران، هوشمندسازی مصرف انرژی، آینده کشاورزی هوشمند در ایران و فینال چهارمین لیگ اینترنت اشیا کشور، از جمله موضوعات نشست های آن هستند.

نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران (IoTex) نیز به عنوان رویداد جنبی هفته ایران دیجیتال با هدف ارائه توانمندی های داخلی در حوزه اینترنت اشیا برپا خواهد شد.

روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 بهمن ماه 99 نیز، سالن 27 نمایشگاه بین المللی ایران میزبان فعالان حوزه اینترنت اشیا در ایران خواهد بود و آخرین دستاوردها و برنامه های توسعه ای ایران در این باره به نمایش گذاشته می شود.

باتوجه به شرایط ناشی از شیوع کووید 19، بخش نمایشگاهی و نشست های کلیدی این رویداد با رعایت پروتکل بهداشتی، با محدودیت و کنترل تعداد بازدید برگزار می شود. ثبت نام برای حضور و بازدید از نمایشگاه الزامی است و علاقه مندان باید در این لینک ثبت نام کنند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43268

به "رویداد هفته ایران دیجیتال برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد هفته ایران دیجیتال برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید