سرنوشت برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آبان ماه تعیین می گردد

به گزارش بلاگ پو، مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تصمیم گیری نهایی درخصوص برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آبان ماه تعیین می گردد، در هر صورت تابع تصمیم سازمان نمایشگاه ها خواهیم بود.

سرنوشت برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آبان ماه تعیین می گردد

عبدالرضا مجدالدین در مصاحبه با خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران در مورد برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در پاییز با وجود ویروس کرونا و احتمال شیوع موج دوم بیماری گفت: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال حاضر تعطیل است و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نمایشگاهی در این محل برگزار نشده است. برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت نیز باتوجه به تصمیم سازمان نمایشگاه ها برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در هفته پژوهش، آذرماه، برگزار می گردد، اگر تا آن موقع محل نمایشگاه باز شد و اجازه برگزاری نمایشگاه های دیگر داده شد، در مورد احتمال برگزاری فیزیکی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت تصمیم گرفته می گردد. در پاییز هر هفته یک تا دو نمایشگاه در سالن های مختلف محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، اگر نمایشگاه های قبلی برگزار شوند، نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت نیز برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: ثبت نام در نمایشگاه معمولا از یک ماه قبل از برگزاری شروع می گردد. شرکت کنندگان دو هفته زمان برای ثبت دارند، طرح ها و محصولات طی یک هفته آنالیز می شوند و هفته آخر نیز غرفه آرایی و برگزاری نمایشگاه است. تا یک ماه قبل از زمان برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برای برگزار شدن یا نشدن آن موقع وجود داردو به هر حال تابع تصمیم سازمان نمایشگاه ها خواهیم بود.

احتمال برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین

مجدالدین در مورد احتمال برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین بیان نمود: نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در حال حاضر نیز آنلاین است. در سامانه تجهیزات آزمایشگاهی معاونت علمی 9 هزار محصول معرفی و به نمایش گذاشته شده است. نمایشگاه فیزیکی در آذرماه با هدف ارائه محصولات و فناوری های جدید، مکان بازدید هیئت های خارجی از محصولات و آشنایی با شرکت ها برگزار می گردد.

وی گفت: درواقع نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت بیشتر از آنکه فیزیکی باشد، آنلاین و مجازی است. اگر شخصی به دنبال محصول و تجهیزات آزمایشگاهی باشد، می تواند به سامانه تجهیزات آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کند و قیمت، شرکت سازنده و محصولات مشابه را به راحتی پیدا کند.

4021/

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28721

به "سرنوشت برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آبان ماه تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آبان ماه تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید