فروزان: فولاد لیاقت صعود از گروهش را داشت، فشردگی مسابقات زیاد بود

به گزارش بلاگ پو، محسن فروزان، دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که فولاد خوزستان لیاقت صعود از گروهش را داشت.

فروزان: فولاد لیاقت صعود از گروهش را داشت، فشردگی مسابقات زیاد بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، محسن فروزان دروازه بان تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر الوحدات اردن گفت: تیم الوحدات را به خوبی بررسی نموده ایم، می دانیم یک بازی خیلی سخت جلوی این تیم داریم و الوحدات نشان داده روز به روز بهتر شده است. ما مثل تمام مسابقات دیگر برای برد به زمین خواهیم رفت تا بتوانیم این مسابقات را با شرایط خوب ترک کنیم.

وی ادامه داد: گروه چهارم گروه مرگ بود، النصر و السد از بهترین تیم های آسیا در گروه ما بودند که بازیکنان گران و با کیفیتی دارند. هر تیمی در این گروه بود کار سختی داشت، اما نشان دادیم که فولاد چه تیم با کیفیتی است و در بیشتر مسابقات باید برنده از زمین بیرون می آمدیم. اگر کمی با دقت بودیم می توانستیم در دقایق حساس بهتر عمل کنیم. به نظر من در بازی رفت برابر النصر و السد حق ما برد بود.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیح داد: درست است پنج امتیاز در جدول داریم اما لیاقت ما خیلی بیشتر از این بود. بیشتر بازیکنان تیم ما تجربه زیادی در آسیا نداشتند، اما تیم های دیگر بازیکنان چندین میلیون دلاری و باتجربه ای داشتند. بازیکنان فولاد با تمام غیرت و تعصب در مسابقات حاضر شدند و لایق این بودیم که از گروه خود بالا برویم.

فروزان اظهار داشت: در این مسابقات همه تیم ها با تمام بضاعت خود آمدند اما ما پنجره مان بسته بود و نتوانستیم با بهترین کیفیت و بازیکنان مورد احتیاج کادر فنی در مسابقات فشرده ای که هر سه روز یک بار بازی انجام می شد، حاضر شویم و این موضوع به ما ضربه زد.

وی اضافه کرد: باید از جواد نکونام سرمربی تیم تشکر ویژه داشته باشیم، ایشان یکی از بهترین بازیکنان آسیا در زمان فوتبالش بود و تمام تجربه اش را به بازیکنان جوان انتقال داد. تمام نقاط ضعف و قوت تیم ها را در جلسات بررسی به ما گفته بود و دقیقا از همان جایی ضربه خوردیم که سرمربی و کادرفنی هشدار داده بودند.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هم ما و هم سه تیم دیگر ایرانی نشان دادیم که ایران لیاقت این را دارد که چهار تیم مستقیم و بدون حضور در پلی آف در این مسابقات داشته باشد. یک پیشنهاد به AFC نیز دارم و اینکه ای کاش این مسابقات سه روز یک بار انجام نمی شد چون تمام تیم ها و بازیکنان از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی افت می کردند. اگر بازی ها با فاصله بیشتری انجام می شد تمام آسیا می توانستند فوتبال بهتر و باکیفیت تری را ببینند. کادر پزشکی و بدنسازی ما برنامه ریکاوری خیلی خوبی برای ما داشتند که توانستیم تا دقیقه آخر بجنگیم و با بهترین کیفیت خود در زمین حاضر شویم.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48889

به "فروزان: فولاد لیاقت صعود از گروهش را داشت، فشردگی مسابقات زیاد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروزان: فولاد لیاقت صعود از گروهش را داشت، فشردگی مسابقات زیاد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید