قمری: اگر نامزدهای فدراسیون دوچرخه&zwnjسواری ضعیف&zwnjتر از من باشند، در انتخابات شرکت می&zwnjکنم

به گزارش بلاگ پو، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اگر افرادی ضعیف تر از من در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کنند، در انتخابات شرکت می کنم.

قمری: اگر نامزدهای فدراسیون دوچرخه&zwnjسواری ضعیف&zwnjتر از من باشند، در انتخابات شرکت می&zwnjکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، خسرو قمری در نشست خبری که امروز برگزار شد، با اشاره به 8.5 سال حضور در فدراسیون دوچرخه سواری گفت: زمانی که من به فدراسیون آمدم، غریبه نبودم، چون عضو خانواده این رشته هستم و در رویدادهای بین المللی شرکت کرده ام. زمانی که آمدم، احساس کردم که می توانم به دوچرخه سواری کمک کنم. باید از همه درگذشتگان جامعه دوچرخه سواری یاد کنم که از بین ما رفتند که می توان از آقا غفار و محمد پراش نام برد.

وی افزود: چیزی که جامعه دوچرخه سواری از ما انتظار دارد، این است که توانستیم در حوزه های مختلف فعالیت داشته باشیم. رشته هایی همچون کوهستان فعال نبودند، اما این رشته را بالا بردیم و توانستیم سال گذشته مدال های خوبی بگیریم. شاید یکی از بدشانسی های ما این بود که نتوانستیم در بازی های آسیایی جاکارتا در این رشته مدال بگیریم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: در این 8.5 سال 395 مدال در حوزه باشگاهی و ملی کسب شد که 151 مدال در حوزه ملی بود. در عرصه آموزش 254 کلاس در سطوح مختلف و در دو بخش مردان و بانوان برگزار شد. نزدیک به 50 نفر به کمپ های بین المللی و جهانی اعزام کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. در بخش کوهستان برای اولین بار در تاریخ فرانک پرتوآذر مدال کرد و در بخش جاده هم سمیه یزدانی بعد از هفتاد سال روی سکو رفت. در رنکینگ ها هم پیروز شدیم رتبه های خوبی به خود اختصاص بدهیم که به موضوع قابل توجه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

قمری اعلام کرد: در یک زمان هایی افت و خیزهایی در پیست داشتیم و به دلیل عدم تامین زیرساخت های لازم، کمی نسبت به بقیه عقب ماندیم. داشتن پیست سرپوشیده برای دوچرخه سواری ایران بسیار ضروری است.

وی گفت: در حوزه همگانی تفاهم نامه با وزارت کشور امضا شد و شاهد هستیم که پیشرفت های خوبی در این حوزه رقم بخورد. نزدیک به 11 هزار برنامه ورزش همگانی در این سال ها انجام شد که قابل توجه است، اما باید بیشتر از این کار شود تا نیازهای برطرف شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری شرح داد: در بخش برگزاری مسابقات اتفاقات خوبی در طول این سال ها افتاد. تعداد تورهای بین المللی در سال های اخیر کم شد، اما سعی کردیم در قالب لیگ داشته باشیم. در طول سال 170 تا 200 روز مسابقه داشتیم که رشد قابل توجهی در این حوزه رقم خورد.

قمری در ادامه این نشست خبری گفت: در بخش سخت افزاری 300 دوچرخه در بخش پیست خریداری کردیم و به طور رایگان در بین استان ها تقسیم شد تا مسائل کاهش یابد. ما با توجه به اضافه شدن جانبازان و معلولین و یکی دو حوزه دیگر، در فضای اداری مسائلی داشتیم که بر همین اساس، ساختمان جدید فدراسیون را کلنگ زدیم. البته برآوردهای اولیه دچار مشکل شد، اما با جلساتی که با نوبخت و سلطانی فر داشتیم، کمک های خوبی صورت گرفت. اگر منابع اقتصادی به موقع تأمین شود، در دو ماه آینده می توانیم ساختمان جدید فدراسیون را به پایان برسانیم.

وی گفت: در مجامع بین المللی توانستیم از جایگاه هایی که داریم، برای کمک به دوچرخه سواری ایران بهره ببریم. رشد جایگاه دوچرخه سواری مستلزم احداث پیست های چوبی است که امیدواریم توجه بیشتری به این حوزه شود.

وی گفت: از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک، روسای هیئت ها، اصحاب رسانه تشکر می کنم که در این سال ها به ما کمک کردند و باعث رشد دوچرخه سواری شدند. امیدوارم دوچرخه سواری در آینده با یک فضای مدیریتی بهتر و شرایط مطلوب تر باعث شادی مردم و کسب مدال ها و پیروزیت های بیشتر شود.

قمری درباره انتخاب رکابزن اعزامی به المپیک اعلام کرد: با توجه به شرایط المپیک، باید نزدیک به این بازی ها شویم تا فرد اعزامی موردنظر که بتواند عملکرد خوبی به ثبت برساند را انتخاب کنیم.

وی درباره دلیل افت مدال آوری دوچرخه سواری ایران در سال های اخیر گفت: در سال بازی های آسیایی، باشگاه های ما که در طول سال چندین بار به رویدادهای بین المللی می رفتند، به دلایل مسائل ارزی نتوانستند این کار را انجام بدهند. عملاً باشگاه ها نتوانستند قبل از این بازی ها به مسابقات اعزام شوند. همچنین در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا دوچرخه سواران سرشناس ما بازنشسته شدند و دچار یک خلأ شدیم. باید به بعضی حوادث برای رکاب زنان هم اشاره کنم که در عدم کسب مدال موثر بود. ما انتظار تکرار پیروزیت ها در بازی های آسیایی اینچئون را داشتیم، اما باشگاه ها به دلیل یک جنگ اقتصادی که به وجود آمد، در مسابقات شرکت نکردند تا آمادگی رکاب زنان کم شود. این دو عامل به همراه بدشانسی و کم تجربگی تأثیر زیادی در بعضی ناکامی ها طی سال های اخیر داشت. کشور های دیگر نیز نگاه متفاوتی به دوچرخه سواری دارند و منتظر ما نیستند.

وی درباره مهمترین دستاورد فدراسیون در دوره ریاستش گفت: حوزه همگانی و استعدادیابی است که اگر کمک شود، استعدادهای خوبی کشف خواهند شد. ما در شرایطی که دستمان خالی بود، حوزه جانبازان و معلولین به ما اضافه شد و هیچ چیزی به نام تحویل ندادند و کمکی نکردند. ما تلاش کردیم دوچرخه سواری از یک کالای لوکس خارج شود. امیدوارم رئیس بعدی بتواند تفاهم نامه و برنامه ها را ادامه بدهد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

قمری گفت: از من خیلی سوال می کنند که دوره بعدی در فدراسیون خواهم بود یا نه. احساس می کنم عضو خانواده دوچرخه سواری هستم و قلبم برای این رشته می تپد. الان نیاز دارم که ببینم چه کسانی در مجمع شرکت می کنند. اگر افرادی ضعیف تر از من باشند، وارد می شوم. البته من کارمند وزارت ورزش هستم و هشت دی ماه هم آخرین روز کاری من در فدراسیون هستم. برای حضور در انتخابات باید شرایط را بررسی کنم و سپس تصمیم بگیرم.

وی درباره بدهی به فدراسیون جهانی گفت: حدود 35 هزار فرانک سوئیس بدهی وجود دارد که در طول این سال ها به معاونان وزارت ورزش هم گفته ام و در جریان هستند. البته ما انتظار داشتیم که بخشی از این بدهی از سوی فدراسیون جهانی بخشیده شود. به هر حال این موضوع را خیلی سفت و سخت در فضای بین المللی ندیده ایم. نیاز است که رئیس جدید بعضی از منابع را در داخل آماده کند و بخشی را هم تخفیف بگیرد تا این مسئله بدهی ها جمع و جور شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در پایان شرح داد: ما یک اسپانسر هم گرفته ایم که قبول کرده هزینه اعزام و تجهیزات بانوان به پنج رویداد بین المللی را تامین کند. ارتباطاتی هم با چند مجموعه برقرار شده که چند رکابزن را لژیونر کنیم.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39415

به "قمری: اگر نامزدهای فدراسیون دوچرخه&zwnjسواری ضعیف&zwnjتر از من باشند، در انتخابات شرکت می&zwnjکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمری: اگر نامزدهای فدراسیون دوچرخه&zwnjسواری ضعیف&zwnjتر از من باشند، در انتخابات شرکت می&zwnjکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید