لزوم همکاری شهرداری ها با هیات های استانی نجات غریق

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، سید محسن موسوی زاده نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر شهرداری ها با هیات نجات غریق گفت: فدراسیون نجات غریق وظایف مهمی دارد چرا که فعالیت ناجیان ارتباط مستقیم با جان مردم دارد و به همین دلیل کار آنها را بسیار حائز اهمیت می کند.

لزوم همکاری شهرداری ها با هیات های استانی نجات غریق

وی با بیان اینکه به استقرار و فعالیت گسترده ناجیان غریق در برخی استان ها نیاز است، اضافه کرد: استان خوزستان دارای رودخانه های دائمی، تالاب، کانال و دریاچه های مصنوعی است و این موقعیت اهمیت حضور این ناجیان را افزایش می دهد.

کننده خوزستان در شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه این مناطق جاذبه گردشگری بسیاری دارند، بیان نمود: به دلیل گرمای هوا بسیاری از گردشگران در این مناطق شنا می کنند و به همین دلیل حضور ناجیان برای جلوگیری غرق شدگی افراد ضروری است.

موسوی زاده شرح داد: استان خوزستان به لحاظ شرایط آب و هوایی، در سه یا چهار ماه در سال شنا در رودخانه های این استان انجام نمی شود و در بیشترین مواقع سال شاهد شنا در این شناگاه های خوزستان هستیم.

وی با بیان اینکه ارتباط هیات غریق نجات و غواصی استان با نهادهای مختلف به ویژه آموزش و پرورش ضروری است، گفت: این اتفاق سبب شناسایی استعدادهای جدید و همچنین آموزش افراد برای اینکه بتوانند افراد بیشتری را در صورت بروز حادثه از مرگ نجات دهند، می شود.

کننده خوزستان در شورای عالی استان ها اضافه کرد: شورای عالی استان ها این ظرفیت را دارد که با مکلف کردن شهرداری ها برای ارتباط با این فدراسیون بتوانند تلفات غرق شدگی را کاهش دهند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43189

به "لزوم همکاری شهرداری ها با هیات های استانی نجات غریق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همکاری شهرداری ها با هیات های استانی نجات غریق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید