مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، فرزاد امانی با اشاره به میزبانی ایران در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: این میزبانی یک فرصت طلایی برای هندبال ایران است و امیدوارم ایران بتواند با عملکرد خوب در این مسابقات، سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند. مطمئنم هندبال ایران با برخورداری از لژیونرها و بازیکن های خوبی که در این عرصه دارد، می تواند در جام جهانی هندبال بدرخشد.

مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است

وی ادامه داد: البته هندبال ایران برای دستیابی به یک نتیجه خوب در این رقابت ها به یک مربی خارجی و تراز اول جهان و برگزاری اردوهای پی در پی و با کیفیت بالا احتیاج دارد.

لژیونر هندبال تیم اورامان اسپور در ادامه با اشاره به بازی های تیم باشگاهی خود در ترکیه گفت: در جدول رده بندی لیگ هندبال ترکیه با 4 امتیاز اختلاف در رده اول هستیم. پیش بینی می کنم تا انتها فصل صد درصد جزو سه تیم اول باشیم و البته کوشش می کنیم که قهرمان این فصل رقابت های لیگ هندبال ترکیه شویم.

امانی با بیان اینکه لیگ هندبال ترکیه 20 اردیبهشت امسال به اتمام می رسد، اضافه نمود: خدا را شکر جزو بازیکنان کلیدی تیم اورامان اسپور در این فصل بودم و به همین خاطر از عملکرد خودم در این فصل بسیار راضی هستم.

وی در مورد بازی و تمرین کردن در شرایط شیوع کرونا در ترکیه نیز گفت: با شیوع بیشتر ویروس کرونا در ترکیه در حال حاضر سالن های بدنسازی و ورزشی بسته هستند اما خدا را شکر این شرایط برای تیم های ورزشی مسئله ای ایجاد نکرده است.

تیم اورامان اسپور در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد و تمرینات تیم به صورت منظم برگزار می گردد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47288

به "مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید