معلمی که از روی تخت بیمارستان به دانش آموزان درس داد، دیکته ایثار

به گزارش بلاگ پو، کرونا که شروع شد خیلی از امور روزانه زندگی ما تحت تاثیر این ویروس عالم کُش در خط انتها قرار گرفتند. از دورهمی خانوادگی و ملاقات دوستان تا درس و کلاس. این انتها، نقطه شروع و احیاء فراموش شده ایی بود که در هیاهوی زندگی روزمره کنار زده بودیم و در زندگی ماشینی ما دیگر جایی نداشتند .

معلمی که از روی تخت بیمارستان به دانش آموزان درس داد، دیکته ایثار

به گزارش خبرنگاران بوشهر؛ کرونا که شروع شد خیلی از امور روزانه زندگی ما تحت تاثیر این ویروس عالم کُش در خط انتها قرار گرفتند. از دورهمی خانوادگی و ملاقات دوستان تا درس و کلاس. این انتها، نقطه شروع و احیاء فراموش شده ایی بود که در هیاهوی زندگی روزمره کنار زده بودیم و در زندگی ماشینی ما دیگر جایی نداشتند .همان چیزهایی که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در پستوی خاطراتشان با آه و افسوس از آن یاد می نمایند . اما کرونا آمد تا خیلی از این داشته هایی که از آن غافل بودیم را به یادمان بیاورد . نوعدوستی ،ایثار همدلی و همزمانی و مهربانی ها. گمشده ها را از مساعدتهای شبانه همسایگان فقرا پیدا کردیم. از دستان پر از محبت معلمی که روی تخت بیماری هم آموزش شاگردانش را فراموش نمی نماید یافتیم .

اعظم حسین پور اهل و ساکن بندر گناوه که از سال 82 با عشق و علاقه فراوان وارد عرصه تعلیم و تربیت شده و در مدارس مختلف این شهرستان سابقه تدریس دارد یکی از هزاران معلمی است که به عشق دانش آموزانش در آزمون معرفت و وظیفه شناسی نمره ممتاز کسب کردند .

وی که مادر سه فرزند است در سال 99 که مدارس به دلیل کرونا تعطیل شدند مجبور می گردد کلاس های آموزشی خود را به وسیله مجازی برگزار کند . اما ابتلا به ویروس کرونا و فرایند پیشرفت بیماری ،سر و کار معلم روایت ما را خیلی زود به بیمارستان می کشاند. با وخامت حال وی ناچار به ادامه درمان در یکی از بیمارستان های شیراز می گردد .40 روز که در جدال با مرگ پیروز به شکست کرونا می گردد .

در ایام بستری در بیمارستان و با این که درد ناشی از کرونا لحظه ای او را رها نکرد اما تخت بیمارستان را به کمک و کمک کادر درمان به سنگر علم آموزی تبدیل می نماید و به دانش آموزانش به وسیله شبکه مجازی درس می دهد بدون آن که دانش آموزان متوجه بیماری وی شوند.

حسن پور از احساس خود در هنگام تدریس این چنین می گوید :همه شاگردانم از احساس دلتنگی خود برای من و کلاس می گفتند آنقدر حرف های بچگانه آنها صادقانه و قشنگ بود که من لحظات طولانی از شادی اشک می ریختم.

گزارش از زهرا ماندنیان فرد خبرنگاران بوشهر.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48629

به "معلمی که از روی تخت بیمارستان به دانش آموزان درس داد، دیکته ایثار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمی که از روی تخت بیمارستان به دانش آموزان درس داد، دیکته ایثار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید