موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس

به گزارش بلاگ پو، کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر افزایش 20 درصدی سرویس مدارس براساس تعرفه عوارض محلی سال 98 و براساس مسافت طی شده، موافقت کرد.

موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، عبداله تقی پور، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک گفت: اعضای کمیسیون با 20 درصد افزایش نرخ سرویس مدارس طبق تعرفه عوارض محلی سال قبل و براساس مسافت طی شده موافقت نموده و مقرر شده، اداره کل آموزش و پروش لیستی از قیمت ها و مسافت ها تهیه و در اختیار مدارس قرار دهد.

وی گفت: از افزایش عمر آسفالت پخش شده در سال 99 به 10 سال خرسند هستیم، امیدواریم این حرف در عمل نیز ثابت گردد تا شاهد این تحول عظیم باشیم و به وعده ها عمل کنیم.

عضو شورای اسلامی تبریز گفت: امیدواریم عمر آسفالت به میزانی که گفته می گردد باشد، اگر اینگونه نباشد و مردم کیفیت را مطالبه نمایند، مقصرین را به مردم معرفی خواهیم کرد.

تقی پور گفت: کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک با جدیت پیگیر پروژه های مصوب خود خواهد بود، سال جاری در حوزه عمران با کسی تعارف نداریم و به دنبال کیفیت هستیم و افرادی که شبانه روزی زحمت می کشند را حمایت خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: لازم نیست تمام بودجه برای آسفالت ریزی به کار رود بلکه می توان بخشی از آن را برای ارتقا کیفیت آسفالت ریزی و استفاده از روش های نوین هزینه کرد تا عمر پروژه ها افزایش یابد.

وی گفت: افزایش کیفیت یک فرایند است و باید تمامی جزئیات این پروژه را با اولویت بندی پیگیری و به ثمر رساند.

تقی پور گفت: باید این موضوع را پیگیری نموده و علت و نتیجه را از شهرداری اخذ کنیم.

محرم محمدزاده، نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک گفت: اگر سرویس مدارس به مزایده گذاشته گردد در زمینه راننده با مشکل روبرو خواهیم شد چراکه نحوه گزینش رانندگان معین نخواهد بود.

وی گفت: برای اصلاح ساختار نباید انتقاد کرد بلکه باید راه چاره ارائه داد، دیدن کاستی ها آسان است اما باید برای آن راه چاره ارائه کرد امروز ریشه بسیاری از مسائل مدیریت شهری نبود راه چاره است.

محمدزاده گفت: امروز بعضی مدیران نیز همانند مردم انتقاد می نمایند، نباید انتقاد کرد و راه چاره نداد کسی که انتقاد می نماید راه چاره حل مشکل را نیز باید ارائه دهد.

نایب رئیس کمیسیون عمران در انتقاد از عدم پیش بینی قیمت پارک حاشیه ای در تعرفه عوارض محلی سال 99، گفت: بعضی از اعضای شورای شهر با تهدید مانع از آوردن پارک حاشیه ای در تعرفه عوارض محلی شده اند که رئیس سازمان حمل ونقل و ترافیک نیز در برابر فشارها کوتاه آمده و پارک حاشیه ای را در تعرفه عوارض محلی نیاورده است.

وی ادامه داد: تعرفه پارک حاشیه ای از سال 96 ثابت مانده که موجب به وجود آمدن مسائل متعدد برای مدیریت و 200 کارگر پیمانکار پارک حاشیه ای شده است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26264

به "موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید