نمایش تصاویر ال ای دی با ماسک هوشمند

به گزارش بلاگ پو، تصاویر و متن های دلخواه خود را انتخاب نموده و به صورت ال ای دی در ماسک Lumen به نمایش بگذارید.

نمایش تصاویر ال ای دی با ماسک هوشمند

امروزه با گسترش ویروس کرونا، بازار طراحی و ساخت ماسک های فناورانه داغ تر از همواره شده است. اما اغلب این ماسک ها علی رغم تفاوتهای فناوارنه طرحهایی خسته کننده و تکراری دارند. برای حل این مشکل اخیرا ماسکی طراحی شده است که تصاویر و متن های دلخواه کاربران را به نمایش درآورده و شرایط تکراری و خسته کننده در ماسک های صورت را به حداقل می رساند.

ماسک صورت Lumen با بهره گیری از فناوری جدید، فرصت ارسال پیام های معنادار برای دوستان و آشنایان را ایجاد نموده و علی رغم ایجاد شرایطی مناسب برای تنفس کاربران، شرایط تکراری و خسته کننده در استفاده از ماسک های صورت را به حداقل می رساند.

برای بهره گیری از این ماسک هوشمند، شما می توانید با دانلود اپلیکیشن Lumen در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (Android و iOS) ، طرحها و حتی متن های دلخواه خود را به این فناوری ارسال نموده و به وسیله پنل Flex به نمایش درآورید. طرحها و متن های دلخواه به وسیله اپلیکیشن به این ماسک ارسال شده و در پنل ال ای دی به نمایش درمی آید. فناوری جلوه های بصری در این ماسک پیشرفته بوده و تصاویر سه بعدی و همچنین رنگی را به نمایش درمی آورد.

کاربران می توانند از این ماسک استفاده نموده و پیام های بهداشتی خود را برای رهگذران به نمایش درآورند. آن ها همچنین می توانند این ماسک را پوشیده و با حضور در تظاهرات و یا تجمعات مسالمت آمیز ، پیام های خود را به دیگران انتقال دهند. این ماسک همچنین در شرایط اکولایزر نیز قابل تنظیم بوده و جلوه هایی زیبا از پخش موسیقی را به نمایش درمی اورد.

شما می توانید موسیقی دلخواه خود را به وسیله تلفن همراه گوش نموده و جلوه هایی از اکولایزر موسیقی را در ماسک صورت خود به نمایش درآورید. این ماسک تنها به رنگ مشکی ساخته شده و به وسیله کابل USB شارژ می گردد. جنس این ماسک از کتان بوده و بدون هیچ گونه آسیبی به نمایشگر ال ای دی در ماشین لباسشویی قابل شستشو است.

در صورت تمایل به خرید این ماسک جذاب و فناوارنه می توانید به وب سایت های عمومی مراجعه نموده و آن را با قیمتی برابر 95 دلار آمریکا خریداری کنید.

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27537

به "نمایش تصاویر ال ای دی با ماسک هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش تصاویر ال ای دی با ماسک هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید