همکاری ایمیدرو با ایران خودرو

به گزارش بلاگ پو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (شناخته شده با عنوان ایمیدرو) شرکت هلدینگ دولتی فعال در بخش معدن ایران است. ایمیدرو دارای 8 شرکت اصلی و 55 شرکت عملیاتی در زمینه صنایع فولاد، آلومینیوم، مس، سیمان و مواد معدنی است.

همکاری ایمیدرو با ایران خودرو

رئیس هیئت عامل ایمیدرو، وجیه الله جعفری، با بیان این مطلب ضمن تحسین دستاوردهای ایران خودرو در توسعه محصول و خودکفایی توضیح داد: طراحی محصولات نو، فناوری و سایر فعالیت های ایران خودرو می تواند منجر به توسعه ساخت داخل و کاهش ارزبری گردد. او حمایت از خودروسازی کشور را وظیفه ملی دانست و از حمایت های همه جانبه این سازمان و تمامی تأمین کنندگان فلزی بزرگ کشور از فراوری در گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع داد.

وی که در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو سخن می گفت، باتوجه به اینکه نگاه ایران خودرو به موضوع توسعه تغییر نموده است، گفت: وقتی شرکت ایران خودرو، خودروهایی را طراحی نموده که هم تراز خودروهای روز جهانی است، نگاه مشتریان به فراوری داخل کشور نیز تغییر و به آن اعتماد خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: میانه ارزبری هر خودرو 1715 یورو

جعفری باتوجه به اینکه باید با ایجاد ارتباط و جلب اعتماد متقابل به سمت سرمایه گذاری با هدف توسعه صنعت کشور حرکت کرد، گفت: ایران خودرو شرکتی است که دارای جنبه های اجتماعی و موردتوجه مردم است. تغییرات فعلی در راستا توسعه این شرکت امیدواری زیادی را ایجاد نموده است و انتظار می رود این کوشش ها بتواند آنچه را که موردنیاز و خواست مشتریان است، با وجود مسائل فعلی فراهم کند.

تا این سال تمامی شاخص های عملکردی ایران خودرو در حوزه های مختلف مالی، فراوریی، کیفیت و خدمات پس ازفروش مثبت بود، اما با هدف گیری صنعت خودرو کشور به وسیله آمریکا و آغار مرحله نو تحریم چالش ها شروع شد.

رئیس ایمیدرو با استقبال از طرح های همکاری ارائه شده از سوی ایران خودرو تأکید کرد: مواداولیه بخش عمده ای از قطعات و تجهیزاتی که در خطوط فراوری ایران خودرو استفاده می گردد، مربوط به حوزه معدن است. طرح های همکاری ارائه شده و تعریف پروژه های مشترک می تواند سبب افزایش ساخت داخل و کاهش ارزبری فراوری گردد. وی سهم خودروسازی در اشتغال و فراوری ناخالص ملی را غیرقابل اغماض توصیف کرد و گفت: خودروسازی باید با همت و حمایت مسئولان به جایگاه قبلی خود بازگردد.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 65253

به "همکاری ایمیدرو با ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ایمیدرو با ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید