وزش باد شدید از چهارشنبه تا خاتمه هفته در استان اصفهان

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از گذر امواج ناپایدار جوی بر روی استان از روز چهارشنبه تا خاتمه هفته در استان خبر داد و گفت: وزش باد شدید با سرعت 70 تا 100 کیلومتر در استان پیش بینی می شود.

وزش باد شدید از چهارشنبه تا خاتمه هفته در استان اصفهان

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با گذر امواج ناپایدار جوی بر روی استان، از روز چهارشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق استان وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در استان بین 70 تا 100 کیلومتر پیش بینی شده است، افزود: در این مدت شاهد تندبادهای لحظه ای خیلی شدید در تمام مناطق استان همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و بروز خسارت خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ابلاغ هشدارهای لازم به تمام بخش ها خبر داد و گفت: عدم پارک خودروها در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط، توجه به اخطارهای پلیس راه در تردد ایمن در محورهای جاده ای متاثر از طوفان گرد و خاک، به ویژه در محورهای اردستان، نایین، خور و بیابانک و شرق اصفهان و پیشگیری از بروز خسارت به خودروها و واژگونی از جمله هشدارهای صادر شده است.

شیشه فروش بر ضرورت رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده ها تاکید کرد و افزود: حفاظت از تاسیسات استحکام بخشیده شده با سازه های موقت، گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، دکل های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه های ساختمانی، عدم صعود به ارتفاعات و حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی از دیگر هشدارهایی است که در پایان این هفته باید جدی گرفته شود.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45996

به "وزش باد شدید از چهارشنبه تا خاتمه هفته در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید از چهارشنبه تا خاتمه هفته در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید