کره شمالی درصدد استقرار نظامیان در منطقه مرزی عاری از تسلیحات

به گزارش بلاگ پو، در پی تشدید تنش ها میان پیونگ یانگ و سئول، کره شمالی گفت که در حال بازبینی طرح اعزام نظامیان خود به منطقه های مرزی عاری از تسلیحات است.

کره شمالی درصدد استقرار نظامیان در منطقه مرزی عاری از تسلیحات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کره شمالی در حال بازبینی طرح هایی برای اعزام نظامیان خود به منطقه های مرزی عاری از تسلیحات است.

بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور طی بیانیه ای گفت: ارتش ما از نزدیک شرایط کنونی را با توجه به وخیم تر شدن روابط میان شمال و جنوب زیر نظر دارند و خود را کاملا آماده کرده تا تضمین نظامی برای هرگونه اقدامات خارجی که توسط دولت و حزب اتحاذ می شود را فراهم کند.

کره شمالی در روزهای گذشته به همسایه جنوبی خود هشدار داده در صورت عدم جلوگیری از پخش بروشور علیه پیونگ یانگ در نقاط مرزی، دفتر ارتباطی خود با سئول در این کشور بسته خواهد شد.

کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی گفته بود که در صورت تعلل سئول در قطع فعالیت فعالان ضد پیونگ یانگ، کشورش به توافق نظامی که در سال 2018 با کره جنوبی حاصل شد خاتمه می دهد.

کره جنوبی به تازگی در اقدامی که نگرانی همسایه شمالی خود را موجب شده، از استقرار سامانه های پدافندی تاد ساخت آمریکا در یک پایگاه هوایی در کشور خود خبر داد. یک مقام نظامی کره جنوبی در این زمینه گفت که این موشک ها جایگزین نمونه های قبلی شده اند. وزارت دفاع کره جنوبی نیز اعلام کرده که علاوه بر استقرار این موشک های جدید تاد، آمریکا ژنراتور و تجهیزات جمع آوری اطلاعات جدید را به پایگاه هوایی سئونگجو در کره جنوبی ارسال کرده است.

.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28193

به "کره شمالی درصدد استقرار نظامیان در منطقه مرزی عاری از تسلیحات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی درصدد استقرار نظامیان در منطقه مرزی عاری از تسلیحات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید