کوهیان: با تمرکز و با انگیزه بازی کردیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: در بازی مقابل شورا و شهرداری قزوین با تمرکز و انگیزه بالا وارد زمین شدیم.

کوهیان: با تمرکز و با انگیزه بازی کردیم

به گزارش خبرنگاران، امروز (دوشنبه) 25 اسفند 1399 تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پیروز شد با کسب دومین پیروزی مقابل شورا و شهرداری قزوین، جواز حضور در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر را کسب کند.

فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب آهن درباره رجحان شاگردانش گفت: همانطور که از قبل پیش بینی می کردیم، بازی سخت و نزدیکی را مقابل تیم شهرداری قزوین داشتیم، اما خوشبختانه پیروز به کسب دومین پیروزی و صعود به دور بعد شدیم.

او همچنین ادامه داد: همانند بازی دوم با تمرکز و انگیزه بیشتری وارد زمین شدیم و با کنترل جریان بازی در طول مسابقه، به برد رسیدیم. تیم و بازیکنان ما می خواستند برنده این ملاقات شوند و با همه توان وارد زمین شدند. بهتر از حریف بودیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم ذوب آهن با تمجید از تیم شهرداری قزوین گفت: همانطور که از بازی های قبل هم مشخص بود، تیم قزوین یک تیم جنگنده و پر کوشش است که کار را سخت می کرد، اما خوشبختانه تمرکزمان را از دست نداده و خصوصا در کوارتر پایانی بهتر کار کردیم که نتیجه آن کسب پیروزی بود.

تیم ذوب آهن در حالی جواز حضور در دور بعد را کسب کرد که بازی نخست را به حریف واگذار نموده بود. شاگردان کوهیان بازی های دوم و سوم را بردند تا 2 بر یک برنده سری مرحله نخست پلی آف شوند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44863

به "کوهیان: با تمرکز و با انگیزه بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهیان: با تمرکز و با انگیزه بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید