20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می نمایند

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - وزیر بهداشت از شروع فاز دوم واکسیناسیون در کشور اطلاع داد و گفت: 20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می نمایند؛ امیدواریم تا خاتمه شهریورماه 1400، بیشتر گروه های هدف واکسینه شوند.

20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می نمایند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، همزمان با میلاد امیرالمومنین علی(ع) و روز مددکار سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک بازدید کردند.

نمکی در حاشیه این ملاقات از شروع فاز دوم واکسیناسیون در کشور اطلاع داد و گفت: در اجرای این فرآیند علاوه بر همکاران ما در نظام سلامت و بخش های ICU و گروه های پرخطر در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، گروه سالمندان نیز با عنوان گروه آسیب پذیر واکسیناسیون شدند که به شکل نمادین از آسایشگاه سالمندان کهریزک شروع کردیم.

وزیر بهداشت، اضافه نمود: از فردا در بیشتر آسایشگاه های معلولین و سرای سالمندان کشور این مهم ادامه پیدا خواهد نمود و حدود 20 هزار نفر در این فاز از گروه های پرخطر سالمندان و معلولین واکسینه می شوند.

وی در سرانجام یادآور شد: بر حسب سند ملی واکسیناسیون کووید ابتدا کادر بهداشت و درمان، گروه های آسیب پذیر و گروه های پرخطر و سپس افراد عادی واکسن را دریافت می نمایند و امیدواریم تا سرانجام شهریورماه 1400 بیشتر گروه های هدف واکسینه شوند

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44400

به "20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید