طراحی و چاپ بروشور

پارک دریایی نخیلو ثبت جهانی شد

مدیرکل دفتر زیست بوم های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پارک ملی دریایی نخیلو دیر از توابع استان بوشهر از طرف اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت به عنوان منطقه حفاظت شده پستانداران دریایی تائید شد.

25 دی 1400

قدیمی ترین سکونتگاه انسان در ایران کجاست؟

شهرود امیرانتخابی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان در اولین کارگاه آموزشی حفاظت از جنگل های هیرکانی در گیلان ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری مناسب از ظرفیت بوجود آمده، شرح داد: جنگل های هیرکانی اولین اثر ثبت جهانی است که به استان گیلان مربوط...

30 آبان 1400

29 شغل مجذوب کننده و پردرآمد در حوزه نویسندگی برای فریلنسرها

با شنیدن کلمه نویسندگی چه تصویری به فکر شما خطور می کند؟ برخی از افراد بلافاصله به یاد یک داستان نویس می افتند که پشت ماشین تحریرش نشسته و روی شاهکار ادبی خود کار می کند، مانند همینگوی یا سلینجر.

30 آبان 1400

کره شمالی درصدد استقرار نظامیان در منطقه مرزی عاری از تسلیحات

در پی تشدید تنش ها میان پیونگ یانگ و سئول، کره شمالی گفت که در حال بازبینی طرح اعزام نظامیان خود به منطقه های مرزی عاری از تسلیحات است.

27 آبان 1400

اجرای نمایشی ویژه بچه ها و نوجوانان

نمایش سارا و ماه ویژه بچه ها و نوجوانان به میزبانی خانه موزه استاد انتظامی به روی صحنه می رود.

27 آبان 1400

اچ آی وی آسیب پنهان جامعه، شناسایی 31 بیمار مبتلا به ایدز در اسدآباد

به گزارش خبرنگاران، نام ایدز، به خودی خود برای ایجاد لرزه بر اندام انسان کافیست، بیماری ای که گرچه راههایی برای پیشگیری از آن کشف شده اما هنوز درمان ندارد.

27 آبان 1400

شربت دمیترون بچه ها ؛ نحوه مصرف، عوارض و تداخل دارویی

در خصوص شربت دمیترون بچه ها چه می دانید؟ آیا شما آن را با اندانسترون می شناسید؟ اگر نام دمیترون را شنیده باشید می دانید که این محصول به صورت قرص برای بزرگسالان و شربت برای بچه ها و آمپول به منظور پیشگیری از حالت تهوع و استفراغ مورد استفاده قرار می گیرد.

27 آبان 1400

سنگلج 56 ساله شد ، کاشت درخت به یاد سعدی افشار

روز گذشته با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر ضمن برگزاری جشنی به مناسبت پنجاه و ششمین سالروز تاسیس تماشاخانه سنگلج، نهالی به یاد زنده یاد سعدی افشار در محوطه پارک شهر کاشته شد.

27 آبان 1400

معرفی توانمندی های کشاورزی جنوب کرمان در نمایشگاه بین المللی اوراسیا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:غرفه توانمندی های کشاورزی جنوب کرمان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران راه اندازی شده است.

23 آبان 1400

افراد مشکوک و بیماران کرونا در خروجی شهر ها قرنطینه شوند

وزیر بهداشت در حکمی سرپرست جمعیت هلال احمر را به عنوان مسئول برپایی و نظارت بر اکیپ های بازرسی سلامت مستقر در خروجی شهر ها منصوب کرد.

5 آبان 1400

عوارض تداخل غذا و دارو چیست؟

تهران (پانا) - سرپرست واحد آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با ارائه توصیه هایی برای به حداقل رساندن تداخل غذا و دارو، بیان نمود داروها را با نوشیدنی های داغ مخلوط یا مصرف نکنید، زیرا گرما عملکرد دارو را تغییر می دهد.

5 آبان 1400

ارائه خدمات مشاوره به 852 مددجوی چهارمحالی

از ابتدای سال جاری، خدمات مشاوره به 852 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ارائه شده است.

3 آبان 1400

جهادگران شهرکردی راه های پیشگیری از آنفولانزا را به محرومان یاد دادند

مسئول گروه جهادی دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: ایستگاه سلامت به منظور راه های پیشگیری از آنفولانزا و کنترل فشار خون در امامزاده حلیمه و حکیمه شهرکرد برپا شد.

14 مهر 1400

پارادوکس سفر در نوروز کرونایی!

درحالی که بعضی مسؤولان گزارش نموده اند با وجود درخواست های مکرر، حدود 3 میلیون نفر در فاصله چهار روز، به سفر رفته اند، بعضی مسؤولان دیگر بر کاهش حدود 50 درصدی سفرها تاکید دارند.

14 مهر 1400

کاهش تعداد سرنشینان تاکسی ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از کاهش تعداد سرنشینان تاکسی ها با هدف ایجاد فاصله بیشتر برای مقابله با شیوع کرونا در بعضی از خطوط تاکسیرانی شهر تهران اطلاع داد.

14 مهر 1400

اچ آی وی آسیب پنهان جامعه، شناسایی 31 بیمار مبتلا به ایدز در اسدآباد

به گزارش خبرنگاران، نام ایدز، به خودی خود برای ایجاد لرزه بر اندام انسان کافیست، بیماری ای که گرچه راههایی برای پیشگیری از آن کشف شده اما هنوز درمان ندارد.

9 مهر 1400

جزییات تغییر در قانون چک، شرایط شش گانه برطرف سوء اثر اعلام شد

خبرنگاران : بانک مرکزی ضمن ابلاغ الزامات و تکالیف ناظر بر قانون جدید صدور چک گفت باتوجه به ضرورت ارتقای آگاهی آحاد جامعه و فرهنگ سازی در زمینه قانون یاد شده و نیز کاهش آثار و چالش های پیش روی کسب وکارها از این باب، قانون...

9 مهر 1400

طرح اهدای سنسور انتشار گاز منوکسید کربن

شهردار منطقه 7 از انتخاب این منطقه برای اجرای طرح پایلوت اهدای سنسور انتشار گاز منوکسید کربن به اماکن مشکوک به انتشار این گاز در تاریخ یکشنبه 17 آذر ماه خبر داد.

9 مهر 1400

توزیع 38 هزار اقلام فرهنگی در طرح نوروزی هلال احمر در آذربایجان غربی

خبرنگاران: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی هلال احمر از 26 اسفند تا 6 فروردین، 38 هزار بروشور، نقشه و اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی استان توزیع شده است.

9 مهر 1400

سریال نون خ؛ فرصتی برای تبلیغات گردشگری استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: معتقدم تا به امروز پروژه ای به بزرگی نون خ 2 در حوزه تبلیغات گردشگری استان نداشته ایم.

9 مهر 1400
تعداد: (24)